Souhrn 4. kola: Žďár nad Sázavou - Velké Popovice, 12:2
Aktualizováno - V pátek 1.10 bylo na programu už 4. hrací kolo juniorské ligy. Domácí Žďár nad Sázavou přivítal na svém ledě mužstvo z Velkých Popovic, které mělo na kontě dvě výhry a jednu prohru. To Žďár byl na tom hůře, když ze tří odehraných zápasů nebodoval. Ale dnes domácí odehráli skvělé utkání, když svému hostu nadělili 12 branek a připsali si tak první body v letošní sezóně.
mistrovské utkání, pátek 1.10.2010 |
SKLH Žďár nad Sázavou - HC Slavoj Velké P., 12:2 (3:1) (5:0) (4:1)
|
Branky a nahrávky: 4.Ludvík (Hron J, Jícha), 16.Ludvík (Krátký), 18.Kunstmuler (Štěpánek), 21.Krátký (Šír), 23.Havel (Šimon), 28.Štěpánek (Krátký), 33.Štěpánek, 37.Krátký (Hron J.,Jícha), 42.Caudr (Boquaj), 47.Krátký (Hron J.), 52.Caudr (Kunstmuler), 56.Kunstmuler (Bureš, Caudr) - 20.Bícha, 57.Bícha (Provázek) |
Vyloučení: 5:4 5+OK |
Využití: 0:0 |
V oslabení: ? |
Diváci: ? |
Tip juniorskaliga.cz: 1 |
Krátký předzápasový přehled
Žďár nad Sázavou stále čeká na výhru, když první dvě utkání zvítězit nedokázal. V neděli se představil na ledě Kolína, který byl nad jeho síly a junioři od Sázavy tak stále čekají na své první body. Ve 4. soutěžním kole doma přivítají Velké Popovice.
Popovice, poslední tým uplynulé sezóny, dokázal ve své letošní premiéře porazit Tábor na jeho vlastním ledě, když vyhrál v poměru 8:6. Ve druhém kole nedokázal doma vyzrát na Nymburk, který si odvezl výhru 6:4. Ke třetímu soutěžnímu utkání zajížděl na led favorizovaného Písku. Hosté dokázali zvítězit 5:3 a postarali se tak o veliké překvapení.
SKLH Žďár - sestava: Gregor (40.Čížek) - Jícha, Šír, Mach, Jan, Hron P., Boquaj - Krátký, Hron J., Ludvík, Kunstmuler, Bureš, Štěpánek, Havel, Klíma, Šimon, Caudr, Čejka |
HC V. Popovice - sestava: Časenský (23.Honc) - Dvořák, Kovář, Saller, Srdínko, Rom, Babíček, Sládek, Žoma, Decisy, Teč, Šoulej, Slavík, Provázek, Řezáček, Bícha, Kratochvíl, |
—————
Diskuse
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
Novinky
Přehled 28. Kola
—————
Přehled 27. Kola
—————
Přehled 26. kola
—————
—————